fredag 17 juli 2009

Markus & Kristina - del 2

Sådärja, nu är del två från förra lördagen publicerat. Bara ett litet urval, men ändå något. Del 1 hittar ni genom att klicka här och skrolla ner en bit.




***
Imorgon styr jag mot Kusmark för bröllopsfoto för att avsluta med familjefoto i ateljén på kvällen.
***
Har fått lite pappersjobb gjort idag också. Uppstrukturering och fyra fakturor har via mail gått iväg till kunder. Det känns bra när det är gjort kan jag lova.
***
Nu är klockan 19.06. Dags att gå hem. (Men jag kommer inte att komma hem förrän om minst en halvtimme eftersom allt inför morgondagen ska fixas, men snart kanske).

//Uppdaterat: Jag kommer defenitivt inte komma hem än, eftersom jag har en text oskriven till VF. Men som sagt, snart kanske...//

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar