fredag 24 juli 2009

Lokalerna

Här har ni fyra bilder på mina lokaler, tagna i maj innan jag riktigt fått ordning på allt.

Butiken. Det första man ser när man kommer in. Ramar på väggen som går att beställa, en soffa att sitta på (inte i bild), disken med kassan osv...

Mötesrum. Här tar jag emot brudparen för att prata igenom fotograferingen. Vi sätter oss ner och går igenom vad det är vi ska göra.

Kontoret. Stort och rymligt, jag ryms gott och väl. En tredjedel av rummet, till höger, är inte med på bild.
Studion. Här har jag allt jag behöver.
***
I övrigt finns det ett fikarum med kök, toalett och en korridor. Ni är varmt välkomna att kika förbi, varsig ni vill handla eller bara säga hej och kolla läget. Men ring först, det är mycket möjligt att jag är ute på jobb. 0910-18095.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar