måndag 12 oktober 2009

Datastrul

Jag är frustrerad och det tar mycket energi. Datorn strular och det är svårt att arbeta effektivt. Det som hänt är att den fil som alla mail lagras i blivit skadad och på så vis har mycket information gått förlorad. Jag har köpt ett program, som jag tycker var på tok för dyrt, för att lösa problemet, men programmet tar drygt 70 timmar på sig att laga filen - om det nu ens fungerar.

De som skickat beställningar till mig de två senaste veckorna via mail: Skicka igen! info@fotografskelleftea.se

Jag har beställt en ny dator som kommer att komma under veckan, och när den kommer blir det full fart igen. Då kommer också alla de underbara bilder jag fotat de senaste dagarna att komma upp här på bloggen. Det finns många guldkorn.

Som tidigare nämnt: Kan era bilder försvinna? Nej, de är lagrade på externa hårddiskar och back up finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar